Każdy użytkownik systemu Madar7 w wersji mobilnej (czyli w wersji obsługiwanej przez przeglądarkę) sam może już przetestować nową funkcjonalność!
Aby to zrobić należy:
- Zaewidencjonować fakturę kosztową w odpowiednim rejestrze poczty - należy kliknąć na stronie głównej programu w Poczta i następnie dopisać pismo w odpowiednim rejestrze wraz z dodaniem załącznika (pdf) z obrazem faktury czy to zeskanowanej czy to elektronicznej.
Post: Elektroniczna faktura kosztowa - Wprowadzić koszt w Rejestrach VAT w module Księgowość - podczas wprowadzania należy przejść na zakładkę uwagi i wybrać w polu kancelaria wprowadzone wcześniej pismo z podpiętą w załączniku fakturą kosztową.
- Przejść na zakładkę dokument a następnie na klawiaturze komputera wybrać kombinację klawiszy ctrl + F7 - po lewej stronie ekranu wyświetlone są pola do wprowadzenia kosztu a po prawej podgląd faktury w PDF
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.