W usłudze Madar7 w chmurze została uruchomiona nowa funkcjonalność - powiadomienia mailowe o złożonym JPK. Po pobraniu Urzędowego Poświadczenia Odbioru dla złożonego pliku JPK wysyłane jest powiadomienie mailowe z informacją jaka kwota VAT jest do zapłaty.
Nowa funkcjonalność jest szczególnie użyteczna w sytuacji, w której przelew za VAT wykonuje osoba, która nie sporządza pliku JPK a jedynie uiszcza płatność np. w przypadku biur rachunkowych gdzie biuro sporządza i wysyła plik JPK a VAT opłaca właściciel firmy, która jest rozliczana. W momencie zapłaty podatku przez tą osobę może ona dodatkowo kliknąć w link z maila a wówczas w systemie Madar7 w chmurze taka deklaracja zostania oznaczona jako zapłacona.
Aby powiadomienia mailowe były wysyłane należy w module JPK kliknąć w narzędzia - konfiguracja zakładka deklaracje wypełnić pole powiadomienia email.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.