Ty i Twój klient
- w jednej chmurze
W internetowym biurze rachunkowym Ty i Twoi klienci możecie pracować z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu, o każdej porze dnia i nocy.
Biuro ma pełen dostęp do danych wszystkich klientów - prowadząc rachunkowość w wymaganej formie. Może na bieżąco korzystać z danych, które powstają podczas codziennych czynności, jak wystawianie faktur, prowadzenie magazynu, płatności w kasie, zatrudnienie pracownika i wydruk umowy o pracę.
Klienci biura korzystają ze wskazanych funkcjonalności, jak również mają dostęp do dokumentów, danych finansowo-księgowych, deklaracji, bieżących należności i zobowiązań mając możliwość stałej kontroli i zarządzania firmą 24 godziny na dobę z każdego miejsca na świecie.
Zobacz:
Internetowe Biuro Rachunkowe - jak to działa
Mam już założone konto
- co dalej?
Jako biuro rachunkowe - najlepiej od razu wziąć dokuemnty jakiejś mniejszej firmy i rozpocząć ksiegowanie. Należy potraktować ją jak "królika doświadczalnego" - wtedy wypracowne schematy będzie można przenieść również do innych firm.Pierwszy krok - założenie firmy
Każda firma pracuje w odrębnym miejscu (różnież fizycznie na dysk). W programie do zakładania oraz przełączania pomiędzy firmami służy opcja zmiana firmy.Dowiedz się więcej: Jak założyć nową firmę.
Drugi krok - konfiguracja
Program służy zarówno do prowadzenia pełnje księgowości, jak i uproszczonej. Dlatego konieczna jest jego konfiguracja. Szczegółowy opis w poście: Madar 7 w chmurze - jak rozpocząćTrzeci krok - rejestry VAT
Niezależnie, jaka forma księgowości jest używana, w programie należy wprowadzić dokumenty zakupu i sprzedaży do rejestru VAT.Zobacz: Rejestry Vat
Czwarty krok - kasa / banki
Oczywiście konieczne tylko w przypadku pełnej księgowości. Płatności za faktury, wpłaty do kasy są możliwe w opcji kasjer.Więcej: Kasa i bank
Piąty krok - księgowanie PK
Polecenie księgowania PK jest podstawowym dokumentem wprowadzania danych do księgi głównej. Służy również do księgowania danych z ksiąg pomocniczych oraz wprowadzania ręcznego zapisów nie związanych z rejestrami i raportami - na przykład księgowanie listy płac, amortyzacji środków trwałych, umów-zleceń.Zobacz: PK polecenie księgowania
Myślę, że tego tupy biura nie są pozbawione wad. Bezpośredni kontakt pozwala znacznie sprawniej rozwiązywać problemy.
OdpowiedzUsuń