czwartek, 12 marca 2015

Internetowe Biuro Rachunkowe z Madar 7

Ty i Twój klient
- w jednej chmurze


W internetowym biurze rachunkowym Ty i Twoi klienci możecie pracować z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu, o każdej porze dnia i nocy.

Biuro ma pełen dostęp do danych wszystkich klientów - prowadząc rachunkowość w wymaganej formie. Może na bieżąco korzystać z danych, które powstają podczas codziennych czynności, jak wystawianie faktur, prowadzenie magazynu, płatności w kasie, zatrudnienie pracownika i wydruk umowy o pracę.

Klienci biura korzystają ze wskazanych funkcjonalności, jak również mają dostęp do dokumentów, danych finansowo-księgowych, deklaracji, bieżących należności i zobowiązań mając możliwość stałej kontroli i zarządzania firmą 24 godziny na dobę z każdego miejsca na świecie.


Zobacz:
Internetowe Biuro Rachunkowe - jak to działa

Mam już założone konto
- co dalej?

Jako biuro rachunkowe - najlepiej od razu wziąć dokuemnty jakiejś mniejszej firmy i rozpocząć ksiegowanie. Należy potraktować ją jak "królika doświadczalnego" - wtedy wypracowne schematy będzie można przenieść również do innych firm.

Pierwszy krok - założenie firmy

Każda firma pracuje w odrębnym miejscu (różnież fizycznie na dysk). W programie do zakładania oraz przełączania pomiędzy firmami służy opcja zmiana firmy.
Dowiedz się więcej: Jak założyć nową firmę. 

Drugi krok - konfiguracja

Program służy zarówno do prowadzenia pełnje księgowości, jak i uproszczonej. Dlatego konieczna jest jego konfiguracja. Szczegółowy opis w poście: Madar 7 w chmurze - jak rozpocząć

Trzeci krok - rejestry VAT

Niezależnie, jaka forma księgowości jest używana, w programie należy wprowadzić dokumenty zakupu i sprzedaży do rejestru VAT.
Zobacz: Rejestry Vat

Czwarty krok - kasa / banki

Oczywiście konieczne tylko w przypadku pełnej księgowości. Płatności za faktury, wpłaty do kasy są możliwe w opcji kasjer.
Więcej: Kasa i bank

Piąty krok - księgowanie PK

Polecenie księgowania PK jest podstawowym dokumentem wprowadzania danych do księgi głównej. Służy również do księgowania danych z ksiąg pomocniczych oraz wprowadzania ręcznego zapisów nie związanych z rejestrami i raportami - na przykład księgowanie listy płac, amortyzacji środków trwałych, umów-zleceń.
Zobacz: PK polecenie księgowania

Na koniec - wydruki

Te dotyczące pełnej księgowości - jak zestawienie obrotów i sald, karta kontowa, dziennik - są dostępne w opcji księgowość - wydruki.



1 komentarz:

  1. Myślę, że tego tupy biura nie są pozbawione wad. Bezpośredni kontakt pozwala znacznie sprawniej rozwiązywać problemy.

    OdpowiedzUsuń