poniedziałek, 17 czerwca 2019

Wyskakujące okienka w Madarze w chmurze

W programach Madar oferowanych jako usługa w chmurze, gdzie do ich obsługi wykorzystywana jest przeglądarka internetowa może mieć miejsce sytuacja, gdy po wygenerowanym zestawienia użytkownik potrzebuje pobrać i zapisać na dysku swojego urządzenia, ale wykonanie tej czynności jest niemożliwe przez zablokowane wyskakujące okienka. Zdarza się to przy pobieraniu plików wygenerowanych w formatach:

  • .pdf
  • .txt
  • .xls
  • .xml
  • .zip
W takim przypadku należy odblokować wyskakujące okienka przeglądarki:

  • w przeglądarce Google Chrome, obok adresu URL chmury należy kliknąc ikonę oznaczoną na zrzucie jako 1., a następnie wybrać opcję Ustawienia witryn.

Następnie w ustawieniach należy odnaleźć pozycję Pop-upy i powiadomienia i wybrać opcję Zezwalaj.

  • w przeglądarce Mozilla Firefox, obok adresu URL chmury należy kliknąc ikonę oznaczoną na zrzucie jako 1., a następnie w pozycji Open Pop-up Windows (ang. Otwieranie wyskakujących okienek) wybrać opcję Allow (Zezwalaj).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.