Madar7 oferuje rozwiązanie, które usprawnia zarządzanie zaakceptowanymi do płatności dokumentami i dokonywaniem za nie zapłaty.
W modelowym przykładzie każdy z kierowników odpowiedzialnych za dany dział akceptuje "swoje" faktury zakupowe do dokonania płatności. Pracownik działu księgowości natomiastz sporządza paczkę przelewów z zaakceptowanymi płatnościami, która następnie eksportowana jest do systemu bankowego.
Zarządzanie płatnościami za faktury zakupowe w Madarze
Oznaczanie dokumentów zakupowych jako zatwierdzonych do dokonania płatności
Dokument zakupowy wprowadzony do Rejestru VAT po wyedytowaniu można oznaczyć na zakładce uwagi jako [V] zatwierdzony
Generowanie listy zatwierdzonych do zapłaty faktur zakupowych
Listę oznaczonych dokumentów zakupowych znacznikiem zatwierdzone (wg instrukcji z poprzedniego punktu) można uzyskać na jeden z dwóch sposobów:
- w opcji Księgowość - kasjer - preliminarz płatności na liście płatności w ostatniej kolumnie status pojawia się informacja zatwierdzone
- w opcji Handel - analizy zakładka niezapłacone w kolumnie windykacja pojawia się informacja zatwierdzone (UWAGA! Jeśli na liście brak jest kolumny "windykacja" należy ją dodać w opcji 'szablon - konfiguracja' w sekcji 'rodzaj danych').
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.