Wprowadziliśmy dwa nowe bloki funkcji w systemie Madar7 obsługiwanym przez przeglądarkę internetową. Użytkownicy usługi Madar7 w Chmurze już mogą zobaczyć zmiany. W lewym, dolnym rogu pulpitu znajdują się dwa klawisze
CRM i
magazyn
CRM
Blok funkcji skupiony pod klawiszem
CRM grupuje funkcje systemu, które skupione są wokół elektronicznego obiegu dokumentów i zarządzania kontaktami z klientami, dostawcami, pracownikami. Znalazł się tu między innymi elektroniczny sekretariat (Kancelaria) czyli m.in. Poczta przychodząca, Poczta Wychodząca, Sprawy. Odnaleźć można także funkcje związane z dostępem do informacji pracowników firmy jak Portal pracowniczy, wnioski urlopowe, karty pracy. W zakresie zarządzania kontaktami z pośrednikami (jak punkty sprzedaży) można także odnaleźć moduł merchandisingowy, który pozwala na rejestrację parametrów sprzedaży w punktach.
magazyn
Blok funkcji skupiony pod klawiszem
magazyn to z kolei moduły będące pomostem między produkcją a gospodarką magazynową i dystrybucją. Można tu znaleźć narzędzia do bieżących kontroli jakości produkowanych wyrobów. W zakresie transportu i logistyki można odnaleźć funkcje związane ze spedycją i ewidencją pojazdów. Inne ważne funkcje, które znalazły miejsce w tym bloku to Serwis (przyjęcia i wydania z serwisu), Narzędziownia (pozwalająca na ewidencję i zarządzanie posiadanymi narzędziami i urządzeniami) czy też opcję związane z ruchami magazynowymi.
UWAGA!
Zgrupowanie bloków funkcji w CRM i magazyn ma na celu uporządkowanie istniejących funkcji w systemie i ułatwienie codziennego dostępu do nich. Aktualnie wprowadzone zmiany nie są ostateczne - wciąż staramy się skupić je tematycznie w taki sposób by ułatwić użytkownikom codzienną pracę.
Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i pomysły odnośnie wprowadzonych zmian - każda uwaga jest dla nas bardzo cenna dlatego zachęcamy do kontaktu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.