poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Prezentacja oferty w miejscu sprzedaży

Wyobraźmy sobie sytuację - właściciel sklepu mięsnego, codziennie rano wypisuje kredą na tablicy przed sklepem, promocje, które obowiązują danego dnia na oferowane przez niego produkty. I wszystko byłoby w porządku gdyby nie deszcze, które zmywają litery z tablicy, dzieci, które dla żartu przerabiają ceny czy też klienci, którzy mają problem z odczytaniem oferty przez nieczytelny charakter pisma.

Czasy się zmieniły, lekarstwem na bolączki tego i innych właścicieli jest Digital Signage.

System Digital Signage pozawala na promowanie produktów w miejscu sprzedaży za pomocą ekranów w postaci wyświetlaczy LCD lub monitorów. I taki właśnie system, firma Madar zaoferuje swoim klientom już wkrótce. W założeniu będzie systemem innowacyjnym i konkurencyjnym w stosunku do istniejących na rynku a równocześnie prostym w obsłudze oraz niedrogim w implementacji i użytkowaniu.

Prosta obsługa to podstawa!

Wspomniany powyżej właściciel sklepu mięsnego aktualizował prezentację swojej oferty w najprostszy sposób - zmazywał tablicę i wypisywał kredą nową ofertę. Ale czy rzeczywiście najprostszy? Firma Madar, da możliwość aktualizowania oferty prezentowanej w miejscach sprzedaży na monitorach obsługiwanych przez system Digital Signage w jeszcze prostszy sposób. Nasz system Digital Signage zostanie zaimplementowany w program Madar Mobile, z którego bazy towarów będzie on korzystał. Tak więc firma, która rozpocznie wykorzystywanie systemu Digital Signage oferowanego przez Madar nie będzie zmuszona wprowadzać do systemu poszczególnych towarów, które mają być promowane na wyświetlaczach w miejscu sprzedaży gdyż całe oprogramowanie będzie korzystało z istniejącej bazy. Jedyna ingerencja użytkownika jaka będzie wymagana do prawidłowego działania systemu będzie się sprowadzała do oznaczenia odpowiedniego pola na karcie towaru, którego dane takie jak nazwa, opis czy cena będą wyświetlane na monitorach automatycznie. Poniżej przedstawiono ilustrację prezentującą kartę towaru z wyszczególnionym, omawianym powyżej polem.

Promo Board czy Promocjusz?

Okazało się, że największa dyskusja, podczas tworzenia programu, rozgorzała wcale nie przy omawianiu rozwiązań technicznych a ... podczas wymyślania nazwy dla naszego systemu Digital Signage. Początkowo, ciężko było o jakąkolwiek propozycję, ale jak już się posypały to przez moment zrobiło się gorąco Tak więc polsko brzmiący "Promocjusz" starł się z angielsko brzmiącym "Promo-Boardem". Bitwę wygrał "Madar Promo-Board" ale czy wygra wojnę to się jeszcze okaże. Na razie przyjęliśmy roboczą nazwę "Promo-Board" ale nadal poszukujemy ostatecznej nazwy, która będzie prosta a jednocześnie "błyskotliwa", będzie od razu kojarzyć się z ideą Digital Signage oraz firmą Madar, więc jeśli, któryś z naszych czytelników ma dla nas pomysł na nazwę zachęcamy do podzielenia się nim w komentarzach.

Zanim wystartuje nasz system Promo-Board zachęcamy do zapoznania z naszym całkowicie darmowym portalem do fakturowania Invoicer.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.