wtorek, 24 kwietnia 2012

Co widzi klient, a co mógłby zobaczyć w Twoim sklepie?

Przedsiębiorcy niejednokrotnie powodowani chęcią promowania swoich produktów w miejscu sprzedaży, popadają w przesadę i "tapetują" ściany a czasem nawet witryny sklepowe serią plakatów, bannerów, cenników i innych form tradycyjnej reklamy. Efekt niestety, mimo najlepszych intencji, niejednokrotnie jest odwrotny od zamierzonego. Okazuje się bowiem, że klienci atakowani serią haseł reklamowych i kolorowych zdjęć z każdego zakątka sklepu w ogóle przestają zwracać na nie uwagę choćby dlatego, że nie ma wśród nich żadnego wyróżnika, który przyciąga wzrok i pozwala na dłużej "zawiesić oko". Zupełnie osobną kwestią jest fakt, że taki sposób zagospodarowania wnętrza sklepu może spowodować utratę jego estetyki. Jest to więc kolejny argument przemawiający za zmianą sposobu promocji w punkcie sprzedaży i w miejsce wszystkich plakatów, ulotek, ogłoszeń, zastosowanie systemu Digital Signage, który nie tylko sprawi, że wystrój sklepu będzie estetyczniejszy ale również promocja będzie rzeczywiście skuteczna i klienci będą na nią zwracać uwagę.


Multimedialna prezentacja zamiast statycznych plakatów

Stosowanie tego rozwiązania pozwoli na wyeliminowanie z punktu sprzedaży statycznych, często nieestetycznych i najczęściej nieskutecznych plakatów reklamowych a pozwoli na ustawienie monitora, który będzie emitował zawsze aktualną, dynamiczną i atrakcyjną prezentację oferty danej firmy. Taki sposób wizualizacji pozwoli przyciągnąć i skupić uwagę klientów o wiele skuteczniej niż wypisane na kartce papieru ogłoszenie o treści "Dziś w promocji są ...".


Pierwsze efekty z tworzonego przez Madar systemu Digital Signage

Pragniemy przedstawić Państwu pierwsze efekty z postępu w pracach nad stworzeniem rozwiązania Digital Signage w systemie tworzonym przez Madar. Udało nam się stworzyć dynamiczną, wizualizowaną ilustracjami prezentację, która dzięki temu, że korzysta z tej samej bazy co inne programy firmy Madar służące przykładowo do obsługi magazynu czy księgowości, jest w stanie wyświetlać, aktualną w czasie rzeczywistym, ofertę firmy, przy minimalnej ingerencji użytkownika. Atutem, z pewnością są płynne przejścia pomiędzy prezentacją poszczególnych produktów oraz fakt, że wyświetlana treść aktualizuje się samoczynnie bez zatrzymywania wyświetlanej prezentacji.

Na własne potrzeby stworzyliśmy taką prezentację w naszym systemie Digital Signage, którą chcemy się z Państwem podzielić poniżej.



Różne obszary zastosowania systemu Digital Signage

Mówiąc o Digital Signage najczęściej wskazuje się pojedynczy sklep, jako miejsce jego wykorzystywania, jednak prezentacja oferty na monitorach w systemie Digital Signage doskonale sprawdzi się również przy innych modelach prowadzenia sprzedaży oraz w innych obszarach działalności. Inne, przykładowe zastosowania systemu Digital Signage prezentujemy poniżej.
  • Modelową wręcz propozycją zastosowania systemu Digital Signage jest sieć własnych sklepów czy też prowadzona sieć franczyzowa, gdzie takie rozwiązanie zapewnia centralne aktualizowanie prezentowanej oferty w czasie rzeczywistym, w wielu punktach, bez ograniczeń geograficznych, przy praktycznie zerowym koszcie.
  • Innym miejscem gdzie system Digital Signage może podnosić skuteczność biznesową jest siedziba firmy, a w szczególności pomieszczenia reprezentacyjne gdzie niejednokrotnie prezentuje się ofertę i zawiera ważne kontrakty handlowe.
  • Rozwiązanie Digital Signage jest też bardzo dobrym rozwiązaniem do prezentacji oferty poza terenem własnej firmy, nie tylko na różnego rodzaju targach ale również np. w miejscach dzierżawionych od innych podmiotów jak np. pasaż centrum handlowego - dzięki niewielkiej ilości miejsca, którą zajmuje infrastruktura obsługująca to rozwiązanie koszt dzierżawy jest relatywnie niski.


Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową w celu zapoznania się z pełną ofertą oprogramowania firmy Madar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.