Multimedialna prezentacja zamiast statycznych plakatów
Stosowanie tego rozwiązania pozwoli na wyeliminowanie z punktu sprzedaży statycznych, często nieestetycznych i najczęściej nieskutecznych plakatów reklamowych a pozwoli na ustawienie monitora, który będzie emitował zawsze aktualną, dynamiczną i atrakcyjną prezentację oferty danej firmy. Taki sposób wizualizacji pozwoli przyciągnąć i skupić uwagę klientów o wiele skuteczniej niż wypisane na kartce papieru ogłoszenie o treści "Dziś w promocji są ...".Pierwsze efekty z tworzonego przez Madar systemu Digital Signage
Pragniemy przedstawić Państwu pierwsze efekty z postępu w pracach nad stworzeniem rozwiązania Digital Signage w systemie tworzonym przez Madar. Udało nam się stworzyć dynamiczną, wizualizowaną ilustracjami prezentację, która dzięki temu, że korzysta z tej samej bazy co inne programy firmy Madar służące przykładowo do obsługi magazynu czy księgowości, jest w stanie wyświetlać, aktualną w czasie rzeczywistym, ofertę firmy, przy minimalnej ingerencji użytkownika. Atutem, z pewnością są płynne przejścia pomiędzy prezentacją poszczególnych produktów oraz fakt, że wyświetlana treść aktualizuje się samoczynnie bez zatrzymywania wyświetlanej prezentacji.Na własne potrzeby stworzyliśmy taką prezentację w naszym systemie Digital Signage, którą chcemy się z Państwem podzielić poniżej.
Różne obszary zastosowania systemu Digital Signage
Mówiąc o Digital Signage najczęściej wskazuje się pojedynczy sklep, jako miejsce jego wykorzystywania, jednak prezentacja oferty na monitorach w systemie Digital Signage doskonale sprawdzi się również przy innych modelach prowadzenia sprzedaży oraz w innych obszarach działalności. Inne, przykładowe zastosowania systemu Digital Signage prezentujemy poniżej.- Modelową wręcz propozycją zastosowania systemu Digital Signage jest sieć własnych sklepów czy też prowadzona sieć franczyzowa, gdzie takie rozwiązanie zapewnia centralne aktualizowanie prezentowanej oferty w czasie rzeczywistym, w wielu punktach, bez ograniczeń geograficznych, przy praktycznie zerowym koszcie.
- Innym miejscem gdzie system Digital Signage może podnosić skuteczność biznesową jest siedziba firmy, a w szczególności pomieszczenia reprezentacyjne gdzie niejednokrotnie prezentuje się ofertę i zawiera ważne kontrakty handlowe.
- Rozwiązanie Digital Signage jest też bardzo dobrym rozwiązaniem do prezentacji oferty poza terenem własnej firmy, nie tylko na różnego rodzaju targach ale również np. w miejscach dzierżawionych od innych podmiotów jak np. pasaż centrum handlowego - dzięki niewielkiej ilości miejsca, którą zajmuje infrastruktura obsługująca to rozwiązanie koszt dzierżawy jest relatywnie niski.
Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową w celu zapoznania się z pełną ofertą oprogramowania firmy Madar
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.