A może zamiast plakatów ustawić wyświetlacz, na którym będą pojawiały się produkty objęte promocją, dynamicznie zmieniające się i estetyczne zdjęcia - a do tego wszytko sterowane z centrali.
Mowa tutaj o systemie określanym jako Digital Signage.
Zobacz nasz ostatni projekt - darmowy portal do prowadzenia sektretariatu on-line docum.pl
Idea rozwiązania Digital Signage
Digital Signage jest innowacyjnym sposobem promowania produktów firmy w miejscu ich sprzedaży z wykorzystaniem cyfrowej wizualizacji. Poprzez zainstalowane w punktach sprzedaży wyświetlacze w postaci np. ekranów LCD wyświetlane są specjalnie przygotowane materiały promocyjne. Dzięki Digital Signage firma ma możliwość prezentacji swojej oferty i treści reklamowych w punktach sprzedaży swoich produktów bądź usług.Przewagą takiego podejścia do promowania produktów w miejscu sprzedaży nad tradycyjnymi plakatami bądź ulotkami jest to, iż wyświetlane na ekranie treści reklamowe mogą mieć charakter dynamiczny a nie wyłącznie statyczny jak ma to miejsce w przypadku tych drugich. Kolejna istotna zaleta stosowania rozwiązań z zakresu Digital Signage to aktualność prezentowanych informacji i szybkość wprowadzania ewentualnych zmian. Firma, która stosuje rozwiązanie Digital Signage ma dostępny pełen wachlarz możliwości promowania swoich produktów, może z jego pomocą komunikować klientom wprowadzenie nowych produktów, ogłaszać wyprzedaże, reklamować swoje wyroby bądź usługi, prezentować cenniki, a także wszelkie inne informacje jakie uzna za zasadne. Rozwiązanie takie jest w długim okresie o wiele mniej kosztowne niż większość tradycyjnych form reklamy czy promocji ponieważ firma, która raz wdroży system Digital Signage nie ponosi większych kosztów z jego wykorzystywaniem i zmianami prezentowanych treści.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.