środa, 19 grudnia 2012

Kiosk Pracowniczy

Odpowiadając na potrzeby wszystkich pracowników, których firma zatrudniająca posiada wdrożony mobilnie system Madar7, pragniemy przedstawić Kiosk Pracowniczy. Kiosk Pracowniczy to portal, do którego każdy pracownik może dostać się z dowolnego miejsca podłączonego do internetu i sprawdzić szereg informacji, które go dotyczą jak np wynagrodzenia, druk RMUA, ilość urlopu, chorobowego i wiele więcej.


Co zrobić aby pracownik miał możliwość korzystania z Kiosku Pracowniczego?

Pracownicy mogą logować się do programu i podejrzeć kilka podstawowych informacji kadrowo-płacowych.

Aby pracownik mógł się zalogować musi mieć wpisany adres email (pracownik-zakładka identyfikacja-pole email). Pracownik, który chce skorzystać z Kiosku Pracowniczego musi uruchomić w przeglądarce internetowej adres, pod którym Pracodawca posiada wersję mobilną programu. Następnie w oknie logowania do programu musi kliknąć "nie pamiętasz hasła?" - podać email. Na skrzynkę poczty elektronicznej pracownika przyjdzie wiadomość z linkiem pod którym zobaczy wygenerowane hasło.

Pracownik loguje się do programu wpisując jako login swój adres email oraz wygenerowane przez system hasło.
zobacz: POZNAJMADAR.BLOGSPOT.COM: Portal pracownika - jak sprawdzić swoją pensję


Zapraszamy do zapoznania się z pozostałymi funkcjonalnościami systemu Madar7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.