Co zrobić aby pracownik miał możliwość korzystania z Kiosku Pracowniczego?
Pracownicy mogą logować się do programu i podejrzeć kilka podstawowych informacji kadrowo-płacowych.Aby pracownik mógł się zalogować musi mieć wpisany adres email (pracownik-zakładka identyfikacja-pole email). Pracownik, który chce skorzystać z Kiosku Pracowniczego musi uruchomić w przeglądarce internetowej adres, pod którym Pracodawca posiada wersję mobilną programu. Następnie w oknie logowania do programu musi kliknąć "nie pamiętasz hasła?" - podać email. Na skrzynkę poczty elektronicznej pracownika przyjdzie wiadomość z linkiem pod którym zobaczy wygenerowane hasło.
Pracownik loguje się do programu wpisując jako login swój adres email oraz wygenerowane przez system hasło.
zobacz: POZNAJMADAR.BLOGSPOT.COM: Portal pracownika - jak sprawdzić swoją pensję
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.