W systemie można jednak wyróżnić szereg funkcji wspierających planowanie i prowadzenie skutecznej polityki sprzedaży:
- sposób i termin płatności, ceny sprzedaży, wysokości rabatu, wielkości kredytu wprowadza się w kartotece kontrahentów,
- w katalogu towarów - tzw. poziomy cen (maksymalnie do 6) - wtedy odpowiedni numer dla odbiorcy wprowadza się w katalogu kontrahentów w polu cennik,
- indywidualne ceny i upusty dla kontrahenta na dany towar - w cennikach promocyjnych, można zdefiniować w nim: cenę, kontrahenta oraz datę obowiązywania (na przykład dla promocji),
- zdefiniowanie cenników w walutach - wprowadza się cenę w dewizach katalogu towarów oraz kurs,
- przeglądanie i drukowanie cennika wybranych grup towarowych w wybranej walucie,
- tworzenie cenników, unikalnych nazw i indeksów tych samych towarów dla różnych kontrahentów (możliwa obsługa wielu sieci handlowych).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.