wtorek, 20 marca 2012

Cenniki dla kontrahentów

Podstawą modułu wspierającego dział handlowy jest szybki dostęp do informacji, pochodzących również z innych działów firmy. W programie Madar 7 nie został wydzielony specjalny moduł handlowy - jest on ściśle związany z modułem magazynowym.

W systemie można jednak wyróżnić szereg funkcji wspierających planowanie i prowadzenie skutecznej polityki sprzedaży:
  • sposób i termin płatności, ceny sprzedaży, wysokości rabatu, wielkości kredytu wprowadza się w kartotece kontrahentów,
  • w katalogu towarów - tzw. poziomy cen (maksymalnie do 6) - wtedy odpowiedni numer dla odbiorcy wprowadza się w katalogu kontrahentów w polu cennik,
  • indywidualne ceny i upusty dla kontrahenta na dany towar - w cennikach promocyjnych, można zdefiniować w nim: cenę, kontrahenta oraz datę obowiązywania (na przykład dla promocji),
  • zdefiniowanie cenników w walutach - wprowadza się cenę w dewizach katalogu towarów oraz kurs,
  • przeglądanie i drukowanie cennika wybranych grup towarowych w wybranej walucie,
  • tworzenie cenników, unikalnych nazw i indeksów tych samych towarów dla różnych kontrahentów (możliwa obsługa wielu sieci handlowych).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.