wtorek, 25 października 2011

Wrażenia z testów zamówień na tablecie.

Tablet - urządzonko, które ma wspomóc pracę handlowców. Założenie jest takie, że handlowiec będzie mógł z dowolnego miejsca wystawić zamówienie od klienta - szybko i sprawnie sprawdzić stan magazynu bez dzwonienia do oddziału.

Udajemy handlowca

"szybko i sprawnie sprawdzić stan magazynu" - no właśnie, szybko i sprawnie. Niestety okazuje się, że inny sposób obsługi tego typu urządzeń przysporzył nam podczas testów wiele problemów i początki pracy na nim nie były takie „szybkie i sprawne”.

Łatwiej jest na ekranie komputera najechać kursorem myszki i kliknąć niż trafić w tą samą ikonę palcem na ekranie dotykowym tabletu. A nawet jak już się uda kliknąć to się okazuje, że kliknęliśmy niekoniecznie tam gdzie chcieliśmy. Pomocną okazała się opcja powiększania obrazu – okazało się, że z naszymi palcami jest wszystko w porządku i całkiem dobrze radzimy sobie z trafianiem w odpowiednie pola.


Podsumowanie
Wielkim atutem jest szybkość uruchamiania urządzenia – zajmuje kilka sekund. Zalogowanie się do programu to też kilka „dotknięć” ekranu. Urządzenie jest lekkie, poręczne i dobrze się na nim pracuje. Okazuje się, że pomimo naszych przyzwyczajeń do pracy na komputerze, przyzwyczajeń do myszki, klawiatury, praca na tablecie nie jest wcale taka straszna – dla handlowca będzie on z pewnością niezastąpionym narzędziem pracy.



P.S.
Zamówienia testowane na programie Madar Mobile.
Podczas testów użyto urządzenia Samsung Galaxy Tab 10.1 z systemem Android.


Autor: Ewa Borowka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz