poniedziałek, 17 lutego 2025

Portal pracowniczy - nowe możliwości!

 W tym wpisie chcemy wszystkim użytkownikom systemu przybliżyć idee Portalu Pracownicznego, który jest dostępny w ramach usługi Madar7 w chmurze.

Portal pracowniczy to witryna internetowa, na której pracownik może się zalogować do swojego profilu aby sprawdzić informacje o swoim stosunku pracy. W Portalu Pracowniczym możliwe jest:

  • sprawdzenie wykorzystanego i przysługującego urlop bieżącego i zaległego,
  • sprawdzenie wykorzystania w danym roku chorobowego i opieki na dziecko,
  • podejrzenie stawki wynagrodzenia,
  • sprawdzenie daty końca umowy o pracę,
  • złożenie wniosek urlopowego,
  • wygenerowanie druku RMUA,
  • pobranie ostatniej, wystawionej deklaracji PIT11,
  • sprawdzenie naliczonych pensji,
  • podejrzenie swoich absencji.
Pracownik po zalogowaniu do Portalu Pracowniczego zobaczy poniższy ekran.


Aby umożliwić pracownikowi dostęp do Portalu Pracowniczego należy wejść do opcji Kadry-Płace - PRACOWNICY edytować pracownika i wpisać jego adres e-mail w polu EMAIL. Następnie na liście pracowników zaznaczyć pracownika i w górnym menu kliknąć zaproszenie do portalu. Pracownik otrzyma maila z zaproszeniem do Portalu Pracowniczego wraz z instrukcją logowania i uzyskania hasła.
Pracownik loguje się pod tym samym adresem co użytkownik usługi Madar7 w chmurze podając w polu użytkownik swój adres e-mail i wygenerowane hasło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.