W tym wpisie chcemy wszystkim użytkownikom systemu przybliżyć idee Portalu Pracownicznego, który jest dostępny w ramach usługi Madar7 w chmurze.
Portal pracowniczy to witryna internetowa, na której pracownik może się zalogować do swojego profilu aby sprawdzić informacje o swoim stosunku pracy. W Portalu Pracowniczym możliwe jest:
- sprawdzenie wykorzystanego i przysługującego urlop bieżącego i zaległego,
- sprawdzenie wykorzystania w danym roku chorobowego i opieki na dziecko,
- podejrzenie stawki wynagrodzenia,
- sprawdzenie daty końca umowy o pracę,
- złożenie wniosek urlopowego,
- wygenerowanie druku RMUA,
- pobranie ostatniej, wystawionej deklaracji PIT11,
- sprawdzenie naliczonych pensji,
- podejrzenie swoich absencji.
Pracownik po zalogowaniu do Portalu Pracowniczego zobaczy poniższy ekran.
Aby umożliwić pracownikowi dostęp do Portalu Pracowniczego należy wejść do opcji Kadry-Płace - PRACOWNICY edytować pracownika i wpisać jego adres e-mail w polu EMAIL. Następnie na liście pracowników zaznaczyć pracownika i w górnym menu kliknąć zaproszenie do portalu. Pracownik otrzyma maila z zaproszeniem do Portalu Pracowniczego wraz z instrukcją logowania i uzyskania hasła.
Pracownik loguje się pod tym samym adresem co użytkownik usługi Madar7 w chmurze podając w polu użytkownik swój adres e-mail i wygenerowane hasło.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.