W programach
Madar oferowanych jako
usługa w chmurze, gdzie do ich obsługi wykorzystywana jest
przeglądarka internetowa może mieć miejsce sytuacja, gdy po wygenerowanym zestawienia użytkownik potrzebuje pobrać i zapisać na dysku swojego urządzenia, ale wykonanie tej czynności jest niemożliwe przez
zablokowane wyskakujące okienka. Zdarza się to przy pobieraniu plików wygenerowanych w formatach:
W takim przypadku należy odblokować wyskakujące okienka przeglądarki:
- w przeglądarce Google Chrome, obok adresu URL chmury należy kliknąc ikonę oznaczoną na zrzucie jako 1., a następnie wybrać opcję Ustawienia witryn.
Następnie w ustawieniach należy odnaleźć pozycję
Pop-upy i powiadomienia i wybrać opcję
Zezwalaj.
- w przeglądarce Mozilla Firefox, obok adresu URL chmury należy kliknąc ikonę oznaczoną na zrzucie jako 1., a następnie w pozycji Open Pop-up Windows (ang. Otwieranie wyskakujących okienek) wybrać opcję Allow (Zezwalaj).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.