poniedziałek, 11 października 2021

Jaki program wybrać dla mikro i małej firmy by mieć wszystkie potrzebne funkcje i nie "zbankrutować"


Niezależnie od wielkości firmy, każda z nich potrzebuje rozwiązań informatycznych, które umożliwią (usprawnią) prowadzenie biznesu. Każdy przedsiębiorca nawet prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą potrzebuje programu, który zapewni obsługę procesu sprzedaży, obsługę kadrowo - płacową, księgową czy zarządzanie korespondencją i dokumentami. Dla przedsiębiorcy rozpoczynającego działalność gospodarczą  sam wybór odpowiedniego oprogramowania stanowi duże wyzwanie. 
"Prowadzę niewielką firmę i muszę wybrać programy, które ułatwią mi jej prowadzenie. Zatrudniam dwie osoby, sam prowadzę sobie księgowość, sam zbieram zamówienia, prowadzę magazyn, wystawiam faktury. Do tego dochodzi jeszcze obsługa korespondencji i dokumentów. Potrzebuję programu bądź programów do każdej z tych rzeczy... właściwie dochodzę do wniosku, że mam małą firmę a potrzebuję takiego systemu, jakbym zarządzał korporacją! Z tą różnicą, że nie mam takich środków na ten cel jak korporacja". - Jan Kiełek - Mikroprzedsiębiorca

Powyższa wypowiedź - mimo, że fikcyjna jak i sam Jan Kiełek - oddaje rozterki wielu przedsiębiorców z sektora mikro, MŚP. Potrzeby małej przedsiębiorczości w zakresie informatyzacji często nie różnią się wiele od dużych przedsiębiorstw - zakres funkcjonalny bywa porównywalny - jedyna różnica to ilość zapisów w systemie.
Często różne obszary działalności realizowane są przed różne programy - osobny program do księgowości, osobny do gospodarki magazynowej, osobny do faktur itd. Tymczasem zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest jeden program, który łączy w sobie obsługę wszystkich tych obszarów - system zintegrowany (ERP). Zaletą jednego systemu jest obsługa danego procesu od początku do końca w jednym miejscu i minimalizacja ilości pomyłek, dane są spójne. 

System z pełnym zestawem funkcji dla mikro i małej firmy po przystępnej cenie  

W nawiązaniu do przedstawionych powyżej rozterek pragniemy przedstawić system Madar7 w chmurze

System Madar7 w chmurze to zintegrowany system obsługi firmy dedykowany nie tylko sektorowi mikro, małej i średniej przedsiębiorczości ale także różnego rodzaju organizacjom.

Madar7 w chmurze jest systemem klasy ERP. Każdorazowo dostarczany jest system z pełnym zestawem modułów i funkcji, a od potrzeb użytkownika zależy, które z nich będzie wykorzystywał.

Madar7 w chmurze to księgowość (pełne księgi i księgowość uproszczona), kadry i płace, gospodarka magazynowa z handlem, produkcja, elektroniczny sekretariat, logistyka i wiele mniejszych modułów wspomagających prowadzenie firmy - zakres funkcjonalny można sprawdzić na stronie www.madar7.pl  

Madar7 jest elastyczny - spółka z o.o. może prowadzić pełne księgi rachunkowe podczas gdy mikroprzedsiębiorca bez problemu będzie wykorzystywał uproszczone formy księgowości (jak KPiR czy ryczałt). Inny przedsiębiorca, któremu księgowość prowadzi biuro rachunkowe, w ogóle może nie wykorzystywać modułu księgowego natomiast z powodzeniem będzie prowadził w systemie np. gospodarkę magazynową i handel. Wraz ze wzrostem firmy łatwo powiększysz ilość użytkowników i wdrożysz kolejne moduły (które masz w Madar7 w chmurze od samego początku) - będziesz mógł gładko przejść z księgowości uproszczonej na księgowość pełną.

Madar7 w chmurze to dostęp do systemu przez standardową przeglądarkę internetową. Możesz założyć konto na 60 dni zupełnie za darmo i bez żadnych zobowiązań. 

Zachęcamy do odwiedzin na stronie www.madar7.pl gdzie poznasz wszystkie możliwości programu i założysz konto.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.