czwartek, 8 października 2015

Harmonogramowanie pracy oraz integracja z Allegro, PrestaShop i płatnościami internetowymi czyli jesień obfitująca w nowości w systemie Madar

Jesień to czas kiedy wszyscy bierzemy się ostro do pracy po wakacjach. Nie inaczej jest w przypadku Madaru. Już dziś chcemy przedstawić wszystkim użytkownikom systemu Madar nad czym aktualnie pracujemy - będzie to jesień obfitująca w nowe moduły i funkcje w systemie Madar7!

Harmonogramowanie pracy czyli sporządzanie grafików pracy

Został zaimplementowany do systemu Madar7 moduł Harmonogramowanie wchodzący w skład Kadr i Płac. Dzięki niemu możliwe jest sporządzanie grafików pracownikom, w taki sposób by możliwe było obłożenie wszystkich zmian roboczych z podziałem na grupy pracowników. Moduł Harmonogramowanie jest zintegrowany z modułem Plan pracy dzięki czemu sporządzenie harmonogramu (grafika) przeniesie się do planu pracy dla każdego pracownika. Nowy moduł będzie umożliwiał kontrolę obłożenia zmian roboczych, a także obostrzenia kodeksowe jak ilość wolnych niedziel w miesiącu czy tygodniowa norma czasu pracy i inne. Aktualnie opcję Harmonogramowanie w wersji beta można odnaleźć w opcji Kadry-Płace - Harmonogramowanie. Więcej informacji i szczegółów przedstawimy wkrótce.

Integracje z systemami zewnętrznymi czyli moduł Spedycja

Wciąż rozbudowywany jest moduł Spedycja, który będzie odpowiedzialny za współpracę z innymi systemami w zakresie Handlu. W założeniu będzie on umożliwiał przejęcie zamówień z innych systemów sprzedażowych (jak sklep internetowy PrestaShop czy portal aukcyjny Allegro itp.), obsługę płatności klienta (jak płatności internetowe) aż po zamówienie kuriera po odbiór towaru do wysyłki.

Integracja z PrestaShop

Integracja ze sklepem internetowym PrestaShop będzie umożliwiała pobranie zamówień złożonych w sklepie internetowym do systemu Madar7. Później na bazie tak przejętego zamówienia będzie można w Madarze wystawić Zamówienie od odbiorcy ZMW lub dokument sprzedaży np. fakturę.


Integracja z Allegro

Integracja ze portalem aukcyjnym Allegro będzie umożliwiała podobnie jak w przypadku PrestaShop pobranie zamówień z serwisu Allegro i ich dalszą obróbkę w Madar7 (wystawienie dokumentu Zamówienie od odbiorcy ZMW lub dokumentu sprzedaży np. faktury). Możliwe będzie też dodatkowo np. wyświetlenie statystyki wystawionych i sprzedanych przedmiotów.

Integracja z płatnościami internetowymi Payeezy firmy First Data Polcard

Jedną z ciekawszych nowości będzie możliwość generowania faktur elektronicznych wraz z linkiem, który będzie prowadził do systemu płatności internetowych. W pierwszej fazie będzie to system Payeezy firmy First Data Polcard. Odbiorca wystawionej faktury będzie mógł kliknąć w link dzięki któremu wyświetlona zostanie strona na której będą już wypełnione dane do przelewu jak nazwa, numer faktury i kwota i będzie mógł on w ten sposób zapłacić przelewem ze swojego banku lub też kartą kredytową. Przyśpieszy to z pewnością spływ należności od kontrahentów za faktury i faktury proforma.


I to jeszcze nie koniec planów rozbudowy systemu - o kolejnych będziemy z pewnością informować w najbliższym czasie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz